tirsdag den 11. maj 2010

تظاهرات در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاک همزمان با اعتصاب عمومی در کردستان ایران



تظاهرات در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاک

همزمان با اعتصاب عمومی در کردستان ایران



پنچشنبه ١٣ ماه مه از ساعت ١٥ تا ١٦

مکان: مقابل سفارت جمهوری اسلامی، Svanemøllevej 48





اعدام پنج نفر از زندانیان سیاسی به نامهای فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی، شیرین علم هولی، مهدی اسلامیان در روز ١٩ اردیبهشت موجی از خشم و نفرت و اعتراض را در میان مردم در ایران و بخصوص منطقه کردستان که چهار نفر از اعدام شدگان از آن منطقه هستند دامن زده است. حکومت اسلامی برای ایجاد وحشت بیشتر در میان مردم و نشان دادن توان خود برای خونریزیهای بیشتر دست به این جنایت زده است، اما این اعدامها نه موجب وحشت مردم، بلکه موجب برانگیخته شدن خشم و نفرت و گسترش دامنه اعتراضات شده است، بطوری که همه ( هم حکومت و هم مردم) منتظر شروع انفجار اعتراض توده ای هستند.

کومله ( سازمان کردستان حزب کمونیست ایران)، مردم کردستان ایران را به یک اعتصاب عمومی در روز پنج شنبه ٢٣ اردیبهشت فراخوانده است. سازمانهای سیاسی فعال در منطقه کردستان و همچنین فعالین سیاسی و اجتماعی در داخل ایران در منطقه کردستان از این فراخوان حمایت کرده اند و یا راسا، خود مردم را فراخوانده اند تا در روز پنج شنبه به اعتصاب عمومی بپیوندند.

ما ضمن حمایت از فراخوان کومله به اعتصاب عمومی در کردستان، همه ایرانیان آزادیخواه مقیم دانمارک را فرامیخوانیم تا در اعتراض به اعدامهای اخیر و همه اعدامها و سرکوبگریهای جمهوری اسلامی و در همبستگی با اعتصاب عمومی در کردستان در تظاهرات روز پنج شنبه در مقابل سفارت رژیم جمهوری اسلامی در کپنهاک شرکت کنند.



زنده باد جنبش آزادیخواهانه مردم ایران

مرگ بر دیکتاتور

نابود باد رژیم جمهوری اسلامی



کمیته همبستگی با مبارزات مردم ایران

http://www.iranfrihed.dk/

Etehad2009@gmail.com

شماره تلفن ٤٠٥٤٣٩٩٢ ٠٠٤٥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar