søndag den 4. april 2010

اعتراف وب لاگ نویس حامی حکومت: اهانت به خامنه ای در مناطق محروم و جنوب شهر تهران

گزارش تصویری زیر نوشته ای است به نام "اهانت به مقام ولایت همچنان ادامه دارد ..." از یک وب لاگ نویس طرفدار دولت کودتا و خامنه ای:

صبح امروز در حال عبور از پل هوایی شهید حسین بصیر واقع بر روی بزرگراه شهید تندگویان ، تصویر نقاشی شده مقام معظم رهبری در کنار شهید سید محمد صنیع خانی توجهم را جلب کرد همان جا با دوربین از این نقاشی که بیش از ده سال است بر روی دیوار ساختمان آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران نقاشی شده است عکس گرفتم . این نقاشی هر چند سال یک بار توسط شهرداری منطقه۱۹مرمت و رنگ آمیزی جدیدی می شود اما اگر به دقت به تمثال حضرت آقا نگاه کنید خواهید فهمید که این نقاشی حقیقتا در شان و شخصیت رهبر انقلاب نیست و معلوم نیست به چه علت در طی این چند سال این تصویر تغییر نکرده و همچنان شهرداری از پیمانکارانی برای این امر مهم فرهنگی دعوت به همکاری می کند ، که سلیقه لازم را برای اینگونه امور فرهنگی و هنری ندارد اما نکته مهم مورد بحث بنده اهانت به تمثال رهبر معظم انقلاب با رنگ سبز آن هم برای چندمین بار می باشد ، در نزدیکی همین تصویر در میدان ته خط نازی آباد تصویر شهید طاهری به همراه مقام معظم رهبری دیده می شود که به تازگی بر روی دیوار محل زندگی این شهید بزرگوار نقش بسته است . این تصویر از رهبر انقلاب هم مانند تصویر ساختمان آموزش پرورش با بی سلیقگی بر روی دیوار نقاشی شده و این تصویر هم با رنگ پاشی مورد اهانت افراد مغرض قرار گرفته که به علت اهانت های مکرر شهرداری منطقه مجبور شده است با پارچه ای سفید تمثال حضرت آقا را بپوشاند . از قرار معلوم فرقه ملعونه سبز لجنی دست از جسارت و اهانت نسبت به مقام ولایت برنداشته و بعد از رنگ پاشی به تصویر شهید حاج ابراهیم همت این بار رنگ پاشی به تصویر مقام رهبری و بعد از آن امام امت را در دستور کار قرار دارد .

تصویری که در میدان ته خط نازی آباد دیده میشود

لازم به توضیح است تصویر بالا بیش از ۵ بار مورد رنگ پاشی قرار گرفته است . وقتی با اهالی این محله نسبت به توهین به تصویر رهبر انقلاب صحبت کردم می گفتند : از مسئولین منطقه و حتی شورایاری محله در خواست کردیم یا این نقاشی پاک شود یا برای جلوگیری از اهانت مجدد ، ماموری از کلانتری منطقه برای نگهبانی گذاشته شود متاسفانه تا به امروز نسبت به در خواست اهالی از سوی مسئولین امرهیچ پاسخی دریافت نکرده ایم .

در پایان لازم می دانم به عزیزانی که در شهرداری منطقه ۱۹ واحد زیباسازی مشغول به خدمت می باشند توصیه کنم در وهله نخست نسبت به زیباسازی تصویر نقاشی شده مقام معظم رهبری آنگونه که شایسته است اقدام بفرمایند که این یادمان در مسیر ورودی و خروجی شهر تهران می باشد و بدون شک بسیاری از هموطنان و مهمانان خارجی در ایام مخصوص سال این تصویر را می بینند .


از برادران نیروی انتظامی هم درخواست می کنم نسبت به حفاظت و حراست از این تصاویر زیبا در سطح شهر تهران و مخصوصا محله فوق اقدامات لازم را مبذول فرمایند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در سطح شهر نباشیم .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar