mandag den 12. april 2010

آکسیون علیه ساختن مسجد بزرگ 10 ملیون لاری از طرف جمهوری اسلامی در کپنهاگ




روز پنجشنبه ساعت 17 بعد از ظهر قرار است شورای شهر کپنهاگ تقاضای ساختن مسجدی بزرگ در شهر کپنهاگ را بررسی کند. بودجه ساخت این مسجد بالغ بر 10 ملیون دلار است.
برای اطلاع بیشتر هم میهنان و شهروندان دانمارکی, بنای کهنه این مسجد در سال 2001 توسط سفیر سابق ایران در دانمارک ناصر جعفر علی جاسبی خریده شده است و سفارت جمهوری اسلامی بر آن نظارت مستقیم دارد. مهدی خادمی امام جمعه این مسجد هم تا سال 2004 در بخش عقیدتی سپاه پاسداران در سرکوب مردم ایران فعالیت می کرده است.
هیئت مدیره انجمن اهل بیت که گرداننده این مسجد و 68 مرکز اهل بیت دیگر در دنیا می باشد را مشاوران آیت الله خامنه ای تشکیل می دهند. شاخص ترین عضو هیئت مدیره اهل بیت علی اکبر ولایتی است که هم اکنون پست مشاور خامنه ای در امور بین المللی را دارا میباشد. وی که وزارت خارجه ایران را به مدت 16 سال به عهده داشته است در دادگاه میکونوس که در رابطه با قتل سران حزب دمکرات کردستان در رستوران میکونوس در برلین در دهه 90 تشکیل شد به عنوان یکی از آمرین شناخته شده و از آن زمان تحت تعقیب اینترپول بوده است.
مراکز اهل بیت بر خلاف آنچه جمهوری اسلامی ادعا میکند مراکز فرهنگی و اجرای مناسک مذهبی نیستند. مراکز اهل بیت در دنیا کانون های ترور, جاسوسی و توسعه طلبی جمهوری اسلامی می باشند. بسیاری از کشورها از جمله آذربایجان, فیلیپین, نیجر, تایلند, آفریقای جنوبی و سنگاپور ویزای اعضای این مراکز را لغو کرده و این مراکز را به جرم جاسوسی و تبلیغ شریعه و بنیادگرایی بسته اند.

بهمین منظور ما جمعی از ایرانیان پناهنده و مقیم دانمارک تصمیم به برگزاری آکسیونی در مقابل شهرداری کپنهاگ همزمان با تشکیل جلسه شورای شهر کپنهاگ گرفته ایم تانگرانی عمیق خود را از رسمی ساختن یک کانون جاسوسی دیگر برای جمهوری اسلامی به گوش سیاستمداران دانمارکی برسانیم.
آکسیون
مکان:میدان شهرداری
زمان: پنجشنبه 15 اوریل
ساعت 16:30 تا 17:30

Ingen kommentarer:

Send en kommentar