onsdag den 2. september 2009

شاعر ناشناس

http://www.iranian.com/main/blog/khar-24 لینک




به تازگی دفتر شعری در تهران پیدا شده است که صاحب نظران در حال بررسی برای یافتن شاعر آن هستند. البته شاعر نام خلاصه شده ی خود را به صورت «ا.ن» زیر شعر ها آورده است.

چند اثر از وی در زیر می آید:
اهل تهرانم
روزگارم بد نیست
چاه نفتی دارم
پول گازی
سر سوزن عقلی
رهبری دارم
بهتر از گاو دوان
دوستانی، دستشان داغ ودرفش
و سخنگویی که همین نزدیکیست
لای این شب بوها
گوییا می شاشد
پای آن کاج بلند



اهل تهرانم
ازهمان روزکه خوردم پپسی
توی میدان ولیعصر شدم تهرانی



ا.ن
............ ......... ......... ........



اهل تهرانم
پیشه ام حرافیست
گاه گاهی قفسی می سازم توی اوین
تا به آواز جوانی که در آن زندانیست
غم بدبختیتان تازه شود
چه خیالی، چه خیالی، می دانم
همشون بی جانند

خوب می دانم
حاصل دولت من بی نانیست



ا.ن

............ ......... ......... ....



من مسلمانم
بر سرم هاله ی نور
جانمازم پرچم
مُهرم زور

قصر سجاده من

من وضو با خون
مردم پیر و جوان می گیرم
من نمازم را پی تکبیرةالحرام فقیه
پی قدقامت شورای نگهبان خواندم


کعبه ام بر لب چاه
کعبه ام در توی
جمکران افتادست


کعبه من مث یک زندانی
می رود راه به راه
می رود بند ببند

حجرالاسود من
کله ی تار و سیاه اوباماست

ا.ن

............ ......... ......... ...


اهل تهرانم
نسبم شاید برسد
به یه هندونه ی کالی در چین

نسب من شاید
به پسر عمه چاوز برسد

رهبرم بی خبر از خواب پرید
جنّتی زیبا شد

مرد بقال از من پرسید
چند مثقال کراک می خواهی؟
من از او پرسیدم
رأی مفت سیری چند؟

ا.ن

Ingen kommentarer:

Send en kommentar