søndag den 13. september 2009

پایگاهی جدید برای سپاه پاسداران ایران در دانمارک

پایگاهی جدید برای سپاه پاسداران ایران

از: Lars Hedegaard

شورای شهر کپنهاگ وقتی که چراغ سبز را در مورد ساخت مسجد بزرگی که قرار است در خیابان ویبه وی(1) واقع در شمال غربی شهر کپنهاگ ساخته شود را داد به تکلیف خود درست عمل نکرده بود.
چندین منبع در همین رابطه باتماسی که سایت خبری ساپهو(2) با آنها گرفته توضیح داده اند که انجمن اهل بیت که مسئولیت ساخت این مسجد(مسجد امام علی) را به عهده گرفته است مستقیمأ از طرف بالاترین مقامات سپاه پاسداران ایران از لحاظ مالی تأمین و هدایت می شود, آنهم سپاه پاسدارانی که که در حال حاضر قدرت اصلی را در ایران در دست دارد.
بنا بر توضیح علیرضا نوری زاده رییس بخش مرکز مطالعات ایران و عرب در لندن, مهدی خادمی که مسئول ساخت این پروژه است و تازگیها نیز مقدس شده است تا سال 2004 در سپاه پاسداران ایران در بخش عقیدتی فعالیت می کرده است.

تبلیغات و شستشوی مغزی

بخش عقیدتی سپاه پاسداران به گفته علیرضا نوری زاده در رابطه با تبلیغات و شستشوی مغزی جوانان ایرانی چه در داخل و چه در خارج از ایران تخصص و مهارت دارد.
مرکزی که قرار است در شمال غربی کپنهاک ساخته شود فقط یکی از 68 مرکز مشابه ای است که در نقاط مختلف جهان احداث شده اند که مستقیمأ از تهران اداره و از لحاظ مالی تأمین میشوند.
به گفتۀ نوری زاده کل بودجۀ این عملیات در سراسر جهان مبلغی بالای یک میلیارد دلار در سال است.
نوری زاده همچنین توضیح میدهد که بودجۀ 6 ملیون دلاری مرکز دانمارک در سال 2004 اکنون به 11 ملیون دلار افزایش پیدا کرده.
این انجمن در ابتدا و قبل از انقلاب و روی کار آمدن آیت الله خمینی قرار بود بزرگترین مسجد اروپا را در شهر هامبورگ احداث کند. این مربوط یه سالهای 1961 تا 1965 میشود و در آن زمان این مرکز توسط آیت الله محمد حسن بهشتی یکی از مهمترین هم پیمانان و یاران خمینی اداره میشد. همه این به اصطلاح امامانی که برای این مساجد استخدام میشوند از طرف دولت تهران انتخاب شده اند که در حقیقت جاسوسان رژیم ایرانند.
به گفته پتکین آذرمهر, خبرنگار دیگر ساکن لندن که سابت خبری ساپو با وی نیز تماس داشته است, شستشوی مغزی ایرانیان و دیگر مسلمانان جهان و اشاعه و تبلیغ ایدئولوزی فاشیستی که حاکم بر ایران است از وظایف مساجد علی بحساب می آید.
آذرمهر همچنان می افزاید این مراکز مشکلات مالی ندارند چون سپاه پاسداران ایران که عامل اصلی اختناق در ایران بعد از انتخابات است حدود 70 در صد از اقتصاد ایران را در دست دارد.
سپاه تا دندان مسلح پاسداران صاحب مراکز قدرتمند اقتصادی و دیگر از قبیل رسانه همگانی است و بودجۀ فعالتهای خود را از طریق قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی تأمین می کند. علاوه بر آن سپاه پاسداران حق اول بستن قراردادهای سود دهنده در کشور را دارد.
در حال حاضر صاحبان قدرت در ایران خود را مسلمانان معتقد جا میزنند ولی در واقع این نازیسم است که لباس خود را عوض کرده.
آذرمهر می افزاید:حکومت ایران هیچ اعتقاد و مذهبی ندارد. هدف اصلی آنان جنایت و خفقان شدید بر علیه کسانی است که منافعشان را به خطر می اندازند.

مقابلۀ نهایی

علیرضا نوری زاده هم با این تحلیل آذرمهر موافق بوده و اضافه میکند که از دیگر وظایف مساجد امام علی میتوان از اعزام جوانان ایرانی مقیم کشورهای غربی به ایران نام برد تا آنان را برای روز مقابله تهایی با غرب آموزش دهند.
نوری زاده می افزاید مرکزی که قرار است در دانمارک ساخته شود نقش مهمی در استراتژی کشورگشایی رژیم ایران بازی می کند چون مقامات امنیتی دانمارک از سالهای دهه 80 تا بحال هیچ علاقه ای برای زیر نظر گرفتن جاسوسان ایرانی نداشته اند.
یکی از وظایف دیگر مسجد امام علی در کپنهاک جلو گبری از در هم آمیختن و آشنایی شیعیان باجامعۀ دانمارک خواهد بود

آدرس مسجد-1: Vibevej 25-27
2- آدرس لینکsappho: http://www.sappho.dk/stormoskeen-bliver-fremskudt-base-for-den-iranske-revolutionsgarde.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar