mandag den 21. september 2009

بالاترینیها را چه میشود؟

بالاترینیها را چه میشود؟
یکی خواهشأ بمن توضیح بده که چرا این همه کم لطفی از طرف اکثریت کاربران بالاترین در مورد ما خس و خاشاک های تبعیدی مقیم کشورهای کوچک اروپایی اعمال میشه؟ مگه ماها چه گناهی کرده ایم که تو یه کشور کوچک افتاده ایم, تعدادمون کمه و کاربران دیگری رو هم نمیشناسیم که بتونیم باند خودمون رو تشکیل بدیم تا لینکای همدیگه رو داغ کنیم؟
خبرها یی که خود من از فعالیتهای ایرانیان در دانمارک به بالاترین فرستاده ام تا بحال فقط یکیشون جزو خبرهای داغ اومده در حالی که تمام این خبرا تو سایت دنباله که کاربران بسیار کمتری دارد داغ شده.
دیشب خبری رو فرستادم در مورد مسابقات جام جهانی کشتی در دانمارک با حضور قهرمانان ملی پوش ایرانی و دعوت ایرانیان به حضور گسترده و هماهنگ در ورزشگاه. این خبر مهم که به ما امکانی استثنایی برای نشان دادن همبستگیمون به جنبش به پا خاسته شده در ایران در مقابل دوربینهای پخش مستقیم بین المللی رو میده. علیرغم عجز و درخواست من در ابتدای مطلب برای داغ کردنش فقط 5 تا رای آورد . خبرهایی دیگری که صحبتش رو میکنم از قبیل سبز کردن سفارت در کپنهاک, شعار نویسی بر روی دیوار سفارت, بزیرآوردن پرچم جمهو ری اسلامی در سفارت بوده که هیچکدومشون داغ نشده اند در حالی که خبرهای مشابه و حتی کم رنگ تری که از دیگر کشورهای بزرگ اروپایی و آمریکایی که طبیعتأ کاربران بیشتری هم دارند فرستاده میشوند نه تنها یکبار بلکه چند بار علیرغم تکراری بودنشان داغ شده اند
دوستان بخود آیید, بالاترین امکانی عالی برای خبررسانی بین ایرانیان در سراسر دنیا است با این پسرخاله بازی ها و همشهری بازی ها لوثش نکنید!
#به علت نداشتن انرژی از تنها بالاترینی که میشناسم خواهش کردم لینک را بفرستد

Ingen kommentarer:

Send en kommentar