onsdag den 2. september 2009

گزارش تفصیلی نقض حقوق بشر پس از انتخابات در ایران فعالان حقوق بشر در ایران

چهارشنبه، 11 شهریور ماه 1388 برابر با
2009 Wednesday 02 September
گزارش تفصیلی نقض حقوق بشر پس از انتخابات در ایران
فعالان حقوق بشر در ایران

آنچه درلینک زیر می آید، گزارش دوم و تکمیلی مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران است که پیشتر در نسخه اولیه خود با نام "خرداد خونین" منتشر شده بود، این گزارش در برگیرنده رویدادها، نقض حقوق بشر و اقدامات دستگاه امنیتی پس از انتخابات در محدود زمانی 22 خردادماه تا ابتدای شهریورماه سال 1388 است.
این گزارش ضمن ارائه تعاریف کلی از انتخابات و معیارهای انتخابات سالم، به بررسی اعتراضات مردمی و خشونت نیروهای نظامی میپردازد، مجموع گزارشات کلی از بازداشتهای جمعی افزون بر پنج هزار شهروند، ارائه آمار از 77 جان باخته خشونتهای اخیر و همچنین مشخصات قریب به 1137 بازداشت شده، قسمتهای دیگر این گزارش را تشکیل می دهد.

http://www.iranpressnews.com/source/064873.htm

7 kommentarer:

  1. az yek mosht ghatel va ghater keh baham ghati beshan va ghodrat beh dast behgiran cheh misheh entezar dasht

    SvarSlet
  2. سلام
    ببخشید مزاحم شدم
    می خواستم اگه امکانش هست و اگه راهی هست یه دعوتنامه بالاترین برای من ارسال کنید

    ممنون میشم
    mojtaba.smd@gmail.com

    SvarSlet
  3. سلام
    میدانم که کامنت برای کار دیگریست اما قبول عذر کرده و در انتشار این ترانه کمک کنید. به خصوص انکه اکانت بالاترین دارید و کاربر بعالی هم هستید.
    این ترانه هدیه ای است به شما و مردم ایران در آستانه راهپیمایی بزرگ و مردمی 22 بهمن.

    حکومت دینی در حال محو شدن است. اگر شما هم به فردای ایران فکر می کنید باید به دنبال جایگزینی برای اداره کشور باشید. نام آن مهم نیست. نامها همیشه بیانگر واقعیتها نیستند. ویژگی ها مهمتر از نام ها هستند. ویژگی حکومت جدید چیست؟ ترانه ی روزهای روشن ویژگی هایی را که مهم تر می داند را بیان می کند. اگر شما هم به همین ویژگی ها اعتقاد دارید در گسترش این ترانه کمک کنید. باشد که گوش های بیشتری این صدا را بشنوند و بدانند برای چه در خیابان ها هستیم.

    نشانی وبلاگ آفتاب رو
    http://aftabro.wordpress.com/

    فیس بوک آفتاب رو
    http://www.facebook.com/pages/aftabro/295641315026

    نشانی فایلهای دیدنی و شنیدنی ترانه
    http://www.2shared.com/file/10822505/d76bad09/bright_days.html

    فرمت wmv

    http://www.4shared.com/file/203773719/13e34e2d/bright_days.html

    فرمت mp3

    http://www.4shared.com/file/203800824/1ce0e745/bright_days.html

    فرمت wmv

    http://www.4shared.com/file/203821770/afdaa421/bright_days.html

    فرمت 3gp برای موبایل

    متن ترانه روزهای روشن

    روزهای روشن
    عدالت رو قاضی به لجن می کشید و قانون رو رئیس، امنیت رو پلیس
    حبس و اعدام رو دین تجویز می کرد و کشتار رو بسیج، تجاوز رو فقیه
    جمهوری اسلامی این بود.
    *
    مثل حیون آدم شلاق می زدن و آزار می دادن
    دار میزدن و سنگسار می کردن، دست قطع می کردن، تحقیر می کردن، جنایت می کردن، تجاوز میکردن،
    جمهوری اسلامی این بود
    *
    داریم از فردا می گیم که اینا رفتن
    روزای خوب آزادیه رسما
    برادری، برابری هست و رفاه
    برای نسل فردا هدیه ی ما
    *
    برادری، برابری، آزادی / برادری، برابری، آزادی
    برادری، برابری، آزادی / برادری، برابری، آزادی
    *
    داریم از فردا می گیم که اینا رفتن / روزای خوب آزادیه رسما
    *
    فردایی که نمی خوایم، مثل 57
    راه هم رو سد کنیم. همدیگه رو رد کنیم.
    فردایی که دانشجو، مدافع کارگرِ / حق معلما رو راننده داد میزنه
    فردایی که زن و مرد، حق برابر دارن / دست به دست هم دادن، تعصبُ بردارن
    *
    فکرت چیه! دینت چیه! جنست چیه! رنگت چیه! قوم و قبیلت چی چیه!
    هیچ چیه
    *
    داریم از فردا می گیم که …
    *
    قانون به نفع مردمه / مدافع حقمونه
    ترسی نداریم از رئیس / محافظ ماهاس پلیس
    ملای مفت خور نداریم / قاضی پفیوز و جلمبر نداریم
    *
    دست ماهاس خیابونا / تو سوراخ موشن خائنا / می بخشیمشون اما ما
    فراموشش نمی کنیم / تا دوباره گول نخوریم
    نمیذاریم انقلابُ، از چنگمون دربیارن / تو یه لباس دیگه ای دیکتاتوری رو بیارن
    توی خیابون می مونیم، دیگه به خونه نمی ریم
    *
    داریم از فردا می گیم که …
    *
    برادری، برابری، آزادی / برادری، برابری، آزادی
    برادری، برابری، آزادی / برادری، برابری، آزادی

    SvarSlet
  4. سلام
    آیا امکانش وجود داره که من رو هم به جمع بالاترینی ها دعوت کنید؟

    SvarSlet
  5. با سلام من ارزو دانشجوي رشته بيهوشي بابل هستم من چند وقته دنبال يه اكانت براي بالا ترين ميگردم اما فهميدم كه بايد دعوت نامه ذاشته باشم ميخواستم بدونم شما نمي تونيد بهم كمك كنيد يا نمي دونيد كه از كي مي تونم بگيرم ؟؟؟چون هيچكي يا جواب نميده يا مثل من نداره .اين ايميل من است arezo13700@yahoo.com منتظر جوابتون هستم ممنون .

    SvarSlet
  6. با سلام

    از شما عاجزانه خواهشمندم برای بنده اکانت بالاترین ارسال فرمائید.دوست عزیز من شش ماه است که در به در دنبال اکانت بالاترین می‌گردم اما کسی‌ درخواست بنده را قبول نکرده است.باور کنید بسیار مایل هستم که در رای گیری‌های بالاترین شرکت کنم ولی‌ هیچ گاه این امر میسّر نشده است.بار دیگر از شما عاجزانه درخواست دارم من را برای رسیدن به حسرت شش ماه‌ام یاری فرمائید چون تنها راهی‌ که برای بنده باقی مانده، در خواست اکانت از کاربرانی است که در لیست کاربران فعال بالاترین قرار دارند و غیر از این امکان دستیابی به آدرس هیچ کاربر دیگر بالاترین وجود ندارد.اگر این لطف را بر گردن من انجام دهید بسیار سپاسگزارتان خواهم بود.ایمیل بنده: ddaneshdust@yahoo.com

    SvarSlet
  7. سلام یه لطفی به من میکنی یه دعوتنامه بالاترین بفرستی؟؟ خدایی خسته شدم اینقدر گشتم

    mehdi.norouzab@gmail.com

    SvarSlet