torsdag den 5. november 2009

سلطنت طلبان یا نژاد پرستان!


چهارشنبه 13 آبان روبروی سفارت روسیه


دیشب هم در تظاهرات 13 آبان که توسط انجمن ایران آزاد در کپنهاگ, پایتخت دانمارک ترتیب داده شده بودسلطنت طلبان به صورتی همامنگ و با پرچم های خود شرکت کرده بودند و سعی داشتند شعارهای خود را بر تظاهرات تحمیل کنند.
خارج از آنکه ابن افراد در تدارکات این جور آکسیونها هیچگونه کمک و همکاری با بقیه نمیکنند, بارها تجربه شده است که این گروه با قرار دادن اعضای خود در محلهای کلیدی در تظاهرات و طرح شعارهایی از طرف آنان(بدون هماهنگی با ترتیب دهندگان تظاهرات)این شبهه را برای بعضی هابوجود آورده اند که این شعارها از طرف برگزارکنندگان آکسیون مطرح شده است و خود آنان نیز جزو گردانندگان آن می باشند.
در تظاهرات دیشب هم که علیرغم سرمای شدید و باد و باران با شرکت بیش از 200 نفر و با موفقیت انجام شد همین اتفاق تکرار شد. 7ـ8 نفر از سلطنت طلبان به صورت هماهنگ شعار نسل ما آریاست دین از سیاست جداست را سر دادند که تعدادی از جوانان نا آگاه شرکت کننده هم این شعارها را تکرار میکردند.
تذکر این مسئله که این شعار نژاد پرستانه و بی معنیست(بقیه اقوام غیر آریایی که در ایران هستند در این شعار فراموش شده و در ضمن در اروپا هیچکس آریایی بودن هیتلر را هنوز فراموش نکرده است) هم تغییری در نظرات حضرات نداشت و همچنان همین شعار را تکرار میکردند.
جالب توجه این است همین آقایان و خانمها در بحث هایی که به منافعشان در دانمارک بستگی داشته باشد نظر کاملأ متفاوتی از خود ارائه می دهند. برای مثال وقتی یک فاشیست دانمارکی که افتخار و ادعای او هم اتفاقأ همین آریایی بودنش است یک ایرانی را در خیابان چاقو میزند تا به فکر خودش دانمارک را از شر این ضد آریاییها پاک کند, همین افراد 180 درجه تغییر موضع داده و ضد نژاد پرست میشوند.
از دوستان و رفقایی که در دیگر کشورهای اروپایی وغربی با همین مشکل روبرو هستند خواهش میکنم نظرات و مشاهدات خود را به من ارسال کنند تا با جمع آوری تجارب و استفاده از نظرات راهبردی بتوانیم آکسیون های بعدیمان را هوشمندانه تر برگزار کنیم

2 kommentarer:

  1. اکسیون ۴. نوامبر(۱۳آبان) به خوبی برگزار شد. ممنونیم. حسین عزیز این طبیعیه که هر کسی‌ که به تظاهرات سیاسی میره دوست داره شعار‌های سیاسی خودش رو بده. با شما موافقم فرصت طلبی و درو کردن زحمت دیگران خوب نیست، اما نمی‌شه به مردم گفت شعار خودت رو نده!!! اما سلطنت طلبی. هر کسی‌ که پرچمه شیر خورشید دستش میگیره، لزوما سلطنت طلب نیست.(کمانکه میدونیم مجاهدین و جمهوری خواهان، مشروطه و ... هم این پرچم رو دارن). اینهم ذکر کنم که خیلی‌ از ما با سلطنت مخالفیم اما فکر کنم هیچ کسی‌ با سلطنت طلبی مخالف نباشه. این عین دموکراسی خواهیست.می‌شه با مبارزات بیشتر مردم رو آگاه کرد. شاید فقط میخواستن شعار بدن، بدون اینکه به معنیش فکر کنن، باز هم از زحمتهای ایران آزاد ممنون.

    SvarSlet
  2. مقالهٔ خیلی‌ جالبیه..یکی‌ نیست به این دایناسورها بگه که بابا بی‌خیال، رهبرتون (رضا پهلوی) هم خودش مچ بده سبز می‌کنه دستش و از جنبش مردم ایران طرفداری می‌کنه...حالا چرا شما شدید کاسه داغ تر از آش...راستی‌ امیدوارم که آش بهشون نداده باشید !!

    SvarSlet