fredag den 17. februar 2012

متهمین انفجار بمب های بانکوک در پاتایا خوشگذرانی می کردند



شرح عکس:دو زن تایلندی به همراه سه متهم انفجارها در رستورانی در پاتایا. مسعود صداقت زاده, نفر سمت چپ عکس در فرودگاه مالزی و محمد خزایی, نفر وسط در فردگاه بانکوک دستگیر شدند و سعید مرادی, نفر سمت راست در اثر انفجار بشدت مجروح شده است


بانکوک پست: مقامات رسمی تایلندی در بخش مهاجرت موفق به شناسایی یک زن تایلندی شدند که در هنگام اقامت متهمین انفجار بمب در هتلی در پاتایا, به آنها خدمات سکسی ارایه میکرده است.
عکسهایی که این زن با تلفن همراه خود گرفته است میتواند به پلیس در مورد صحت اقرار متهمین در شناختن بقیه اعضای تیم با یکدیگر کمک کند.
خانم نان, که حدود 20 سال عمر دارد به پلیس مهاجرت گفته است که او محمد رضا خزایی, شخصی که بعد از وقوع یک سری انفجار در بانکوک در فرودگاه بانکوک دستگیر شد را اسکورت می کرده است.
خزایی خانم نان را در منطقه بالی های پاتایا ملاقات میکند. نان میگوید ایرانیان به خاطر نداشتن تسلط به زبان انگلیسی از او خواسته بودند آنها را همراهی کند.
کمی بعد خانم نان از دو دختر اسکورت دیگر را برای همراهی با دوستان خزایی دعوت میکند.
این افراد در یک عکس گروهی که خانم نان با موبایل خود گرفته است شناسایی شدند.
سعید مرادی و مسعود صداقت زاده, شخصی که در فرودگاه مالزی دستگیر شد دو نفر دیگر در این عکس هستند.
بر اساس آنچه که در دفتر ثبت اسامی هتل محل اقامت این افراد در پاتایا از تاریخ 8 تا 13 فوریه به ثبت رسیده است خانم نان و دو دوست دخترش با این سه ایرانی بوده اند
در مورد عکس گروهی .
خانم نان می گوید که انها به بار هتل رفته بودند تا چیزی بنوشند و بلیارد بازی کنند.
خانم نان همچنین در اطاق خزایی هم بوده است ولی هیچ چیز عجیب و غریبی بجز یک بار که آقای خزایی او را از نزدیک شدن به گنجه ای باز داشته بود مشاهده نکرده است.

در آخرین روز اقامت در پاتایا, دوشنبه آقای خزایی به خانم نان می گوید که قصد مسافرت به کشورش را دارد و از خانم نان میخواهد تلفن زده و یک تاکسی سفارش دهد.
تاوات چای نونگ بو, بازرس پلیس مهاجران میگوید" اطلاعاتی که ما از خانم بدست آورده ایم ثابت می کند که این افراد همدیگر را میشناخته و در پاتایا با هم بوده اند".
پریوپان داماپونگ, فرمانده پلیس ملی تایلند خانم نان را با خود با بانکوک آورده تا آقای خزایی احساس راحتی بیشتری داشته باشد. این متهم در بازجویی های قبلی علائم استرس از خود نشان داده و از خوردن غذا ابا کرده بود..
به گفته پلیس بعد از این که خانم نان به ملاقات او آمد او آرام تر شد و غذا هم خورد
منبع:
http://www.bangkokpost.com/news/security/280201/suspects-partied-in-pattaya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar