onsdag den 9. februar 2011

آکسیون اعتراضی پنجشنبه 10 فوریه


ابتکار مشترک بر علیه مسجد امام علی بدینوسیله شما را دعوت به شرکت آکسیونی در اعتراض به تصویب لایحه ای در شهرداری کپنهاگ مبنی بر ساخت مسجد امام علی دعوت می کند.
علیرغم هشدارهای ابتکار مشترک در رابطه با ارتباط مستقیم این مسجد با سران جنایتکار جمهوری اسلامی, اکثریت شورای شهر کپنهاگ روز پنجشنبه به احداث این مسجد رأی مثبت خواهند داد. این تصویب در حالی صورت می گیرد که مزدوران مسجد همچنان به تهدید و ارعاب پناهندگان سیاسی ادامه می دهند.
هفته گذشته یکی از مزدوران مسجد به علت حمله به آکسیون آرامی که از طرف ابتکار مشترک در کپنهاگ برگزار می شد مجرم شناخته شده و به پرداخت جریمه نفدی محکوم شد.
تصویب ساخت مسجدی در دانمارک که جمهوری اسلامی از لحاظ مالی و سیاسی و عقیدتی حمایت مستقیم میکند, دهن کجی و توهینی است به جنبش به پا خواسته و ضد دیکتاتوزی مردم ایران و چراغ سبزی است به آیت الله هایی که روز به روز به اضمحلال نزدیکتر میشوند.
به همین منظور آکسیونی کوتاه مدت در مقابل درب ورودی ساختمان شهرداری کپنهاگ در روز پنجشنبه برگزار شده تا اعتراض خود را به تصویب این لایحه به گوش نمایندگانی که وارد جلسه می شوند برسانیم.

زمان: پنجشنبه 10 فوریه ساعت 17.00
مکان: درب مرکزی شهرداری کپنهاگ واقع در میدان شهرداری
تماس:
حسین فردوسی پور30251592
.ژاله توکلی:24692855

1 kommentar:

  1. ba salam
    man mikhastam addrese emaile shoma ro dashte basham, vali motasefane natooonestam peyda konam. azatoon khahesh mikonam darmorde faaliyat haye irani haye denmark dar rooze 25 bahman ke rooze bozorgi hast behem email bezanid. chon man ham mikham hozoor dashte basham vali na midoonam mahallesh kojast va na zamanesh key hast.
    kheyli mamnoonam.

    SvarSlet