mandag den 7. juni 2010

تهدیدهای جدید رادان:ملت ولايت‌مدار با اشاره رهبري پوزه فتنه‌گران را به خاك مي‌مالند




خبرگزاري فارس از قول رادان, جانشين فرماندهي انتظامي كشور نقل کرده است: ملت ولايت‌مدار ايران با اشاره رهبري پوزه فتنه‌گران را به خاك مي‌مالند.

به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، احمدرضا رادان ظهر امروز در نخستين يادواره سرداران و 130 شهيد بومي انتظامي كردستان در سنندج اظهار داشت: همانطوري كه سران فتنه در كردستان در توهم و درماندگي غوطه‌ور بودند و به نوكر حلقه به گوش دشمنان ايران و اسلام تبديل شده بودند، امروز نيز در توهمي بزرگ و توخالي قرار گرفته و افكاري بدور از تعقل و تفكر را در ذهن مي‌پرورانند كه چيزي جز آسيب به امنيت و آرامش مردم ولايت مدار ايران اسلامي به دنبال ندارد.
وي افزود: فتنه‌گران و سران فتنه در توهمي خيال مي‌كردند كه انقلاب اسلامي ايران و نظام اسلامي همچون گرجستان و كشورهاي آسياي ميانه است كه با يك حركت فريب‌كارانه و سازماندهي شده توسط سازمان‌هاي اطلاعاتي و جاسوسي قابل تغيير خواهد بود.
رادان اظهار داشت: دشمنان و فتنه‌گران بايد بدانند كه صاحبان اصلي نظام و انقلاب مردم مسلمان و متدين ايران اسلامي هستند كه براي به دست آوردن و استقرار اين نظام الهي جان گران‌مايه هزاران جوان گلگون كفن را اهدا كرده‌اند و هيچ ‌گاه از آرمان‌هاي فرزندان شهيد خود كوتاه نخواهند آمد.
جانشين فرماندهي ناجا با اشاره به تبليغات گسترده دشمنان در حوادث پس از انتخابات اظهار داشت: سران فتنه در توهمي كه به وسيله ابزارهاي هنري و رسانه‌اي دشمنان ايجاد شده بود، به دنبال تغيير نظام اسلامي و قانون اساسي بودند اما از باورهاي عميق مردمي و پيروي مخلصانه آنان از ولايت فقيه غافل بودند.
وي خاطرنشان كرد: عاشوراييان با حسين و براي حسين مي‌مانند و امنيت، عزت و اقتدار كامل خود را با تبعيت محض از ولايت فقيه تفسير مي‌كنند.
جانشين فرماندهي انتظامي كشور افزود: ملاك خط ولايت فقيه است و هرگاه معظم‌له اشاره كنند، با جان و دل پوزه فتنه‌گران را به خاك مي‌ماليم.
وي گفت: ملت ولايت‌مدار در جريان فتنه‌هاي بعد از انقلاب درسي به فتنه‌گران داد كه براي هميشه تاريخ به عنوان عبرت باقي خواهد ماند و كار به جايي رسيده كه اين فتنه گران در جلسه‌هاي اخير از شكست‌هاي خود در مقابل سربازان ولايت و مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي احساس يأس و ناميدي مي‌كنند.
رادان افزود: جوانان مخلص و متدين اين مرز و بوم هرگاه ولي امرشان با ابرو اشارتي كند،‌ با جان و دل در ميدان حاضر شده و با ولايت بودن را تا آخر بودن تعريف مي‌كنند.
وي افزود: با همت شيرمردان و شيرزنان كردستاني امروز افتخار ما اين است كه كردستان يكي از امن‌ترين استان‌هاي كشور به شمار مي‌آيد و اين در حالي است كه فتنه‌گران در توهم خود قصد تجزيه و جدا كردن اين خطه از ميهن اسلام را در سر مي‌پروراندند.
جانشين فرماندهي ناجا تصريح كرد: امنيت كردستان به واسطه تبعيت از ولايت فقيه ميسر شد و هم‌اكنون نيز در آشوب‌ها و فتنه‌گري‌هايي كه عوامل دشمن در كشور به به پا مي‌كنند، كردستان را نيز مورد هدف اساسي خويش قرار مي‌دهند.
جانشين فرماندهي انتظامي كشور خاطرنشان كرد: مردم كردستان از همان اوايل انقلاب با درك درست موقعيت و پيروي از منويات امام خميني(ره) با بي‌اعتنايي به فتنه‌گران، هزاران جوان رشيد را در قالب پيشمرگان مسلمان كرد به جبهه‌هاي مقابله با فتنه‌گران فرستادند و نام پيشمرگان مسلمان را در كل كشور جاري و ساري كردند كه از آن تاريخ به بعد هر رزمنده‌اي افتخار مي‌كرد كه نام وي را پيشمرگ خط ولايت و رهبري بخوانند.
رادان افزود: شهدا در راه سرسپردگي به ولايت قدم پيش گذاشتند و در وصايا و زندگاني پرفروغ خويش نيز همواره اطرافيان خود را به تبعيت از ولايت‌فقيه دعوت مي‌كردند،‌ بنابراين در اين برهه زماني كه هجمه‌هاي دشمنان باورهاي اعتقادي جامعه را هدف قرار داده ‌است، با تبعيت از منويات گهربار ولايت فقيه و فرامين ايشان اين توطئه‌ها را خنثي كنيم.
وي خاطرنشان كرد: در راه امنيت مردم و پاسداري از خون شهدا و ايثارگران با هيچ‌كس تعارف و شوخي نداريم و با قاطعيت برخورد مي‌كنيم.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar