søndag den 11. oktober 2009

گفت و شنود تصویری به شیوه کیهان

گفت: شنیدی تازگیها چه خبر شده. احمدی نژاد بخاطر رشادت هاش بین ارتشیان اسراییل خیلی محبوب شده و عکسش رو تی شرت چاپ کرده اند و تو عملیات میپوشن تا شاید امام زمان کلیمیشون بهشون کمک کنه
گفتم: نه بابا مگه میشه آخه ارتش اسراییل که احمدی نژاد رو دشمن خونی خودش میدونه و احمدی نژاد هم که میخواد همشون رو از روی زمین محو کنه. تازه من خودم دیدم که یه سرباز اسراییلی تی شرتی تنش بود که توش 1 زن محجب حامله فلسطینی رو نشونه گرفته و روشم نوشته من برای کشتنش شلیک می کنم



گفت: نه آخه شایعات اخیر یهودی بودن احمدی نژاد هم این تصور رو تو بعضی اسراییلیها تقویت کرده که طرف از خوشونه.
گفتم:بازم تو کتم نمیره که یه ارتشی اسراییلی تی شرت با تصویر احمدی نژاد بپوشه
گفت: بابا تو هم دیگه خیلی بیقی. بردار 1 جستجو تو گوگل بکن پیداش میکنی
گفتم کردم عکساش رو هم دیده ام ولی هر چی گشتم چیزی در این مورد که شنیدنی باشه پیدا نکردم و به مصداق مثل شنیدن کی بود مانند دیدن, تا من خودم این موضوع رو نشنوم باور نمیکنم

Ingen kommentarer:

Send en kommentar