søndag den 19. december 2010

مقام عظمای بالاترین, لطفن من را هم اعدام مجازی کنید!


این طرح از وبلاگ مرحوم ساشتیانی قرض شده. امیدوارم بزودی با هم محشور شویم
http://iranholland.wordpress.com



مقام عظمای بالاترین, لطفن من را هم اعدام مجازی کنید!

من با اسم حقیقی خودم کاربر هستم.یک سال نیم است که ساعتها وقت روزانه ام را برای اطلاع رسانی در این سایت گذاشته ام. بیش از 2000 لینک فرستاده که 36 در صد انها هم داغ شده اند. دهها لینک را نوشته یا ترجمه کرده ام. حضور احمدی نژاد و مسابقات جهانی کشتی و تکواندو در دانمارک را به همراه دهها خبر تظاهرات و آکسیون دیگر پوشش د اده و برای بالاترین فرستاده ام. تا به حال وارد هیچ باند و باند بازی نشده ام. هیچ وقت اسپم نفرستاده ام. به لینکهای متفاوت رای دادم و لینکهای مختلف فرستاده ام تا کثرت گرایی که شما به دروغ از آن دم می زنید رواج پیدا کند....

حذف بیش از صد کاربر قدیمی و زبردست را دهن کجی شما به اصل آزادی بیان در این لینکدونی میبینم.
دیگر برای سایت شما هم مثل دین اسلام هیچ حرمت و قربتی قائل نیستم(برای دادن بهانه قانونی به شما برای بستن حساب این تیکه رو نوشتم).
لطفن حساب من را هم به علت توهین به مذهب ببندید چون واقعن هر دو تاشون حالم را به هم می زنند .
با تشکر حسین فردوسی پور
توضیح: این لینک چند دقیقه بعد از فرستاده شدن به بالاترین حذف و حساب کاربری من هم بسته شد

Ingen kommentarer:

Send en kommentar